Bostadsrätt...

Ja, då har vi nu efter mycket om och men köpt våran lägenhet... I februari gjordes området om från hyres till bostadsrätter.
Jag vet att jag sa att jag aldrig mer skulle köpa en bostadsrätt utan ville helst köpa hus.
Men för att köpa hus måste man ju ha en ganska stor kontantinsatts och det har ju inte jag/vi.
Därför valde vi att köpa då vi fick det till ganska bra pris. Så nu är det bara att sätta igång med renoveringen...
Vi börjar med Antons rum... 

Annars har det väl inte hänt så  mycket sen vi kom hem från semestern i Norrland...
Jobbat,jobbat,jobbat... ja, mer har jag knappt hunnit eller orkat ska jag väl säga.
Snart är det iaf helg igen och det ska bli såååå skönt!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätteroligt för er att ni nu äger ert fina radhus. Vi hoppas att ni får tag i ett fint hus sedan så att du kan ha alla djur du alltid velat ha. Kan man få boka in en vecka då?
Kraaaam!

2008-04-10 @ 08:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här