Personal shopper...

Visst önskar väl alla en personal shopper? Jag gör det iallafall. En som finns där och ger goda råd när man väl har pengar att lägga på kläder. Oftast när jag ska shoppa så hittar jag saker till Anton och tycker att han behöver nog det mer än vad jag gör. FEL, FEL, FEL!!! Jag behöver ju också få unna mig nya saker ibland.
Det är ingen som tvingar mig att köpa allt till honom heller, det är bara jag som tycker det är kul :)

Idag kom min sambos söta syster förbi med en liten present till mig :) Åh, vad jag blev glad!!! (Tack Lotta)
Det ringde på dörren och utanför stod lilla Mille (Lottas son)
Han stod där med en påse i handen, ja Lotta var givetvis också med.
Jag fick en jättefin tröja :) Tack igen för den! Sätter in en bild så ni får se... 


Nu ska jag och Robban se på film och äta lite ost och kex *mums*.
Måste btw bli bättre på att skriva i bloggen... Jag LOVAR!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Den passar dig perfekt...precis som jag visste ;O)

2008-04-20 @ 22:54:09
URL: http://undressed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här