Sol,sol jättesköna sol!

Idag skulle jag igentligen:
* Oljat in mina nya utemöbler
* Sytt upp Antons gardiner
* Målat Arragons rum
* Rensat min garderob
* m.m

MEN(!), solen som nu äntligen kommit fram och stannat en hel dag lockade mig till att vara ute istället.
Vi får väl se om jag hinner med något på listan innan morgondagen, det finns ju några timmar kvar iallafall.

Lotta och Milton var förbi på en fika... Milton letade efter spindlar och myror. (Vilken tur att här bara fanns myror idag. Spindlar tillhör inte mina favoritdjur).
Passade på att plåta mina gäster när dom var här...


Nu ska vi tända grillen! Idag står det grillad fläskfile och pommes på menyn! *mums*

Kommentarer
Postat av: Hanski

Ha ha det är bra Linda passa på att fota blogg drottning Lottis någon gång oxå! Hon är ju så snabb på att blogga om oss!! Men Guud vad ambitiös du har varit idag! Solen har väckt liv i dig i alla fall! =)

2008-04-20 @ 19:19:02
URL: http://challenges.blogg.se
Postat av: Lotta

jävla paparazzi !!!! ha ha ha

Söt Milton blev....mammas bebis ;O)

2008-04-20 @ 22:52:17
URL: http://undressed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här