Borta bra men hemma bäst...

Ja, då var man tillbaka i Stockholm igen. Har haft en underbar semester. Nu är det ett helt år till nästa gång.
På Måndag börjar jag att jobba igen, varför går alltis semestern så fort???
Hoppas att vi får njuta av några fler soldagar. Jag behöver sol!!!
Som alltid efter semestern inbillar jag mig att jag ska "börja" göra massa saker typ börja träna, ut och gå mer you name it.
Som vanligt så blir det inte mer än den tanken.Ge mig en morot så jag blir mer motiverad :)

Bjuder på lite semesterbilder... min semester är ju inte slut än ;)

             
Nygrillad öring såååå        Del av forsen där vi        Robban och hans mor    
gott!!!                                      fiskar.                     åker båt.                               

     
Jag testar på 4-hjuling     Blivande bonde?             Kokar kaffe över öppen
med släp.                                                                      eld, så mysigt!


Kommentarer
Postat av: J.Montoya

Hallå syster , nästa år så måste jag med upp...Ser så jäkla mysigt ut...Ta han om dig så synes vi snart...



Puss puss din bror.......

2008-08-06 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här