Godmorgon eller?

Borde känna mig utvilad idag har ju sovit mellan 21.20 - 6.30, men inte det nej.
Förkylningen smyger på mer och mer för varje dag som går och huvudvärken hänger på.
Ont i kroppen och inte mycket ork.
Varför kan det inte bara bryta ut så man blir av med skiten.
Verkar som om det är något som går just nu.
Har en lång dag framför mig idag. Slutar jobbet 17.30
Imorgon är det studiebesök på kvällen mellan 18-20. Hur ska jag orka?
Jag får vara tacksam för alvedon. Den hjälåer ju lite i alla fall.
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan det är dags för jobbet.

 

Ha en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

samma här =( hoppas man snart blit bättr=9

krya på dej =)

kramis

2008-08-27 @ 19:56:17
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här