Godmorgon!

Eller jag vet inte om jag ska kalla den god idag? Väcktes av Arragon inatt som pep som en fågelunge, Han var inte trött och då ska minsann ingen annan få sova heller! Jag tänkte att han kanske var akut kissnödig så jag gick snällt ut med honom. Han hade bara tråkigt!!!
Åh, vad härligt att gå upp 2.30 på natten för att hunden ville ut och leka!!! *GRRR*
Särskilt när man måste gå kl 6 för att jobba!
Visst är det lustigt att detta dessutom händer när man har en härlig arbetsdag från 8.00 19.30 idag.
Det är väl bara att le och se glad ut, dricka en termos med kaffe och hoppas att man vaknar till liv. :)

Ska väl inte klaga... Det finns ju dom som har det värre.

Ha en trevlig dag!

                      

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Stackars min älskling ( menar Arragon förstås!) Han kan väl få leka en stund med dig är han nu ville det. Ja, ja, jag älskar allt dig med. Puss!

2008-08-16 @ 12:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här