Internet!

Åh, vad jag blir sur på nätet här hemma!
Det är typiskt Telia, att inte funka.

Tycker dom kan ändra när man ringer till dem.
Har ett förslag!
" Hej och välkommen till FELIA, kan vi ställa till med något?"
För det är ju det ända dom lyckas med bra.
Förra sommaren hade dom UTAN att jag gett mitt medgivande, bytt teleoperatör för mig. (Hade Glocalnet innan).
När vi kom hem från semestern var min telefon avstängd för jag hade inte skrivit under det pappret dom skickat mig (utan min vetskap).
Min sambo hade precis innan semestern ringt telia för att höra lite om deras bredband och då tog dom förgivet att vi skulle ha det OCH att vi skulle byta telefonoperatör.
Sen dess (Augusti 2007) har vi många gånger ringt och klagat.

Någon mer än jag som är trött på TELIA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här