TV-licens...

Allvarligt talat, det där med TV-licens, är det inte dags att avskaffa den snart?
Hur många sitter och glor på svt´s kanaler?
Det skulle väl vara barnen som ser Bolibompa, resten som sänds är ju mest skit på ren svenska.
Här i Stockholm ska man betala TV-licens PLUS att man sen måste betala för övriga kanaler (s.k kabeltv)
annars missar man TV3, TV4+,kanal 5 m fl.
Helt sjukt anser jag, då det ingår i de flesta hyrorna i Göteborg.

Jag tror inte det spelar någon roll hur mycket mail protester man skriver på och som cirkulerat ett antal år nu.
Tillslut får man tillbaka mailet och inser att man skrivit på det tre gånger, till vilken nytta då?
Släng in lite reklam i de reklamfria kanalerna och låt oss lägga våra pengar på något roligare istället!.

Betalar du TV-licens?
Vågar du låta bli?

Då kanske det slutar med att du får en "snigel på ögat"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, köp den för den är jätteintressant och hemsk också. Tv licens, vad är det för någe, jag äger ingen tv! ;)

2008-08-16 @ 20:56:51
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: linn

Hoppas du hittade något för det gjorde vi:D!

2008-08-16 @ 21:35:31
URL: http://linn88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här