Ännu en dag i paradiset...

Ja, så var ännu en dag till enda... Måste lägga mig i tid idag då jag börjar 6.30 imorgon.
Måste ju berätta att jag håller på att bota min "hästfobi" som jag haft i snart 16 år... Det gör jag genom att hänga lite i stallet. Hästen jag "övar" mig på är Mr Nibbs, men han kallas för Nibbe och ägs av min vän Jenny.

Visst är jag duktigt!?! Hahaha...
Nu är det kvällspromenad med hunden som gäller och sen krypa ner i sängen och glo på TV en stund innan John Blund kommer...

Kommentarer
Postat av: lotta

hallå!!!! jag vill höra mer.... du uppdaterar alldeles för sällan!!!

kom igen nu ;O)

2008-02-28 @ 22:17:45
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här