Måndag igen...

Ja, då var det Måndag igen och ny vecka... Lika trött som vanligt, men det löser vi med lite kaffe ;)
Våren ska tydligen komma denna veckan (hoppas,hoppas).
Längtar ner till Göteborg, strosa runt på stan, träffa gamla vänner.
Ja, sen har jag ju familjen där också.
Har inte varit i Göteborg sen Påsken förra året (SKÄMS!!!). Iår ska det väl bli lite mer hoppas jag.
Lillasyster Jenny tar ju studenten och det måste bli minst ett besök på Liseberg med styvsonen.



Nu ska jag kila ut med hunden sen är det dags att gå till jobbet...

Big Hug!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen!

Kul med blogg ;O)
Du måste ha lite stall bilder så jag får se vad som händer där ute i Gärtuna ;O)

Kramar

2008-02-25 @ 20:24:30
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här