Ett himla kackel!

Idag när vi kom ner till Robbans mamma ställde vi som vanligt bilen bakom huset för att Arragon skulle få skugga.
När vi öppnade bagageluckan rusade det fram 8 kalkoner till bilen och stirrade på Arragon.
Arragon skällde till och kalkonerna kacklade till svar.
Gissa om vi skrattade :)

                    

Strax ska vi äta min favvo sommarmat SILL OCH POTATIS det ska bli såååå gott!

                                                   


Ha en underbar dag, för det ska jag ha!

Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

du är utmanad, spana in min blogg:)

2008-07-27 @ 13:08:45
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Lotta

Aaaah kul att du uppdaterat!!! Det var på TIDEN! :OP

Skönt att ni kommer hem snart... jag o Hanna ska på Bio på ons eller tors, hojta till om du vill haka på! Kramis

2008-07-28 @ 14:55:57
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här