En annan sak...

Om  dom nu gjort en film på sex and the city så MÅSTE dom ju göra en film på "Friends" (vänner) också. Eller hur!!!
Vänner är min absoluta favorit serie och jag har sett alla avsnitt X antal ggr.
Vi är väl alla nyfikna på hur det har gått för våra vänner
Hur blev livet för Chandler och Monica med tvillingar och nya huset i förorten?
Hur gick det med Ross och Rachels förhållande?
Vad hände med Pheobe och Mike?
Och Joey, vad gör han?

Jag hoppas att det snart även kommer en film VÄNNER.


                                                                                                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Hanski

Vänner the movie vill jag oxå ska komma! Vad fin din blogg har blivit! =)

2008-06-29 @ 21:43:27
URL: http://challenges.blogg.se/
Postat av: angelica

ge mig vänner som långfilm, skulle inte göra annat än att se den då!!!!

2008-06-29 @ 22:08:13
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här