Midsommar del 3

Ida och jag tog ett dopp i poolen innan vi åt midsommar lunch. 31 grader var det, så det var helt underbart att bada, dessutom sken solen.

Till lunch åt vi sill och potatis, lax och allt som hör till midsommarbordet. Fast inte Ida hon åt kall falukorv istället. Till detta avnjöt vi en dring gjord på Rosévin och apelsindricka.

         

Efter maten kom Robban och Christian utspringande i badbyxor, jag och Ida fick bråttom att ta fram kamera och fota lite, sen slängde vi oss i vattnet med.

       

Robban hade otur och       Ida försökte spela cool       Christian tar det
fastnade i mellan 2             i badringen.                           lugnt efter maten.
badringar.


Vid 20-tiden grillade vi kycklingfilé med pomchateu, sallad, grönsakspett och vitlöksdressing. Trots att vi var mätta efter lunchen lyckades vi får ner lite mer mat.
Till efterrätt åt vi panacotta. Liten titt på vår goda mat.


Kvällen avslutades med Nintendo wii bowling där jag vann ena ronden och Ida andra omgången.




Kommentarer
Postat av: Alex

Synd att vi inte kunde komma upp och slappa i poolen men va tvungen att jobba :(

Men du som inte gillade rosévin, eller har du ändrat dig sen jag blandade ut den med fanta åt dig? :)

2008-06-25 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här