Är våren här nu?

När jag vaknade idag var det SOL ute!!! Jag blev så glad! Nu har jag fixat lite i min trädgård, krattat undan lite löv och annat som låg på gräsmattan. Rensat rabatten och planterat lite (jag vet att jag är tidigt ute).
Det blev lite sallad, rädisor och lök. sen finns det plats för att odla potatis också, men det blir ett senare projekt...
Har förresten sett att min lökarkommit upp och börjat blomma, tyvärr är dom placerade så man "råkar" trampa på dom när man står och pratar med grannen.

Igår kväll letade jag efter min katt Grynet, hittade inte henne någonstans, gick ner till köket och hörde där något vid mikron. Gissa om jag skrattade när jag fann henne.

Kommentarer
Postat av: lotta

ha ha ha vad söt hon är!
Åh jag blir lite avis för jag hade oxå behövt göra nytta idag... men det har jag ej gjort,såklart!

2008-03-08 @ 18:01:42
URL: http://undressed.blogg.se
Postat av: Mamma

Men vad söt den lilla är, tur för dig att jag är allergisk annars hade hon nog bottt här på Bästkusten! Puss på er!

2008-03-08 @ 18:44:59
Postat av: Mamma

Vi har också haft sol här i Götet idag! Våren är nog här!

2008-03-08 @ 18:47:35
Postat av: Prutten

Behöver du inte lite hjälp från trädgårdsmästarn? Jag har rätt så gröna fingrar vettu ;) Puss o kram!

2008-03-10 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här