Dags att bli blond igen...

Eller kanske mer åt det ljusare hållet i alla fall.
Var i skärholmen med Lotta och Milton idag och "fönster shoppade" lite. Hittade ny hårfärg som jag ska testa...
Nu är håret såååå boring.
Tänkte göra det ljusare genom att lägga i ljusa slingor i håret och samtidigt be gud att håret inte blir orangefärgat :S 


Vad tycks?


Köpte även detta söta linne på MQ (fick presentkort när jag fyllde år i November... ) Det är nog första gången jag köper ett rosa plagg tror jag... :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så snyggt Linne ! Du måste dock shoppa lite oftare tycker jag...det gör kroppen glad! ha ha

2008-05-23 @ 21:41:42
URL: http://undressed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här