Pool:)

Har sedan vi flyttade från lägenhet till radhus velat ha pool. Vill ju igentligen ha en sån där gigantisk sak, men hittade nu en som passar bättre i vår trädgård utan att behöva sno halva tomten från grannarna.
I fredags efter jobbet åkte vi till ÖB och köpte vår pool. I lördags satte vi ihop den och fyllde nästan hela poolen (13000L vatten), resten fyllde vi idag. Anton hann knappt vakna innan han skulle ta sitt premiärdopp, jag höll mig till efter frukost iaf. 32grader har vi i vattnet. Synd att inte solen kunde vara framme mer mellan molnen bara. Här kommer även lite bilder...


Trädgården innan poolen (Lite kal och tråkig, jag vet.)


Har precis satt ihop poolen och börjat fylla den med vatten.


Här är det nästan klart. Anton (är under vattnet) har gjort bomben i vattnet och jag lyckades givetvis stå precis brevid och få allt vatten över mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det ser verkligen skönt ut. Vi får väl ta oss en tur till er snart så vi får testa poolen. Kan man få en kall öl tro? Det går bra med en drink också! Puss!

2008-05-04 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här