Tråkiga lördag!

Har en supertråkig, men ganska skön lördag.
Vaknade påuruselt humör 7.20 (mest arg för att jag vaknade så tidigt). Gick ner och la  mig på soffan, kollade säsong 2 av Buffy ungefär hela dagen :O)
Sen tog jag fram dammsugaren och städade lite på övervåningen.
Nu har vi precis varit och handlat och Robban står i köket och ska laga middag :O)
Fläskfilé med svampstuvning. Åh, så gott!!

Har haft ett telefon samtal med en jubelidiot också, vilket kan vara en bidragande orsak till att det dåliga humöret inte försvinner.
Det måste vara världens mest korkade, egoistiskaste människa. Men jag tänker INTE låt h*n få förstöra vår lördag.
Jag säger bara "What goes around, comes around"....

Till alla andra vill jag bara säga: Ha en supertrevlig lördagskväll!



Missa inte tävlingen HÄR


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men precis så är det ju. Saker kan komma upp och bita en i häcken rätt vad det är.

Låt inte sånt ta energi - lättare sagt än gjort men men

2008-10-05 @ 08:36:21
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här