Helt sjukt!!!

Förra fredagen när 2 av mina syskon kom och hälsade på mig blev jag utan förvarning sjuk på kvällen, feber och ont i halsen... Sen fortsatte det hela veckan och jag var tvungen att vara hemma från jobbet. Igår (torsdag) kände jag mig hyffsat bra, men jag ville ta en dag extra för säkerhetsskull... Idag har varit ganska okej men nu mina vänner, nu har halsen börjat spöka igen.
Jag ORKAR inte mer!!! Kan inte svälja, inte prata, inte hosta.
Jag skiter i det nu, jag går och lägger mig och tycker lite synd om mig själv istället. Halsfluss är det sista jag vill ha!

"Why god? Why???"


Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

smitta mig INTE...

BTW ja gåker till sthlm på fredag =)

på säkerhetsmässan=) KOmmer vara i stolholm säkert 5 timmar LOL

2008-09-26 @ 22:18:09
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Anna

Näää, va tråkigt

Krya på dig och ha en skön helg..

2008-09-26 @ 22:20:06
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här