Som i ett fängelse...

...Har jag levt sen förra helgen. jag har nämligen varit sjuk.
Haft ont i halsen, feber och vart förkyld... Börjar Ä N T L I G E N bli bättre, men har fått hosta nu i stället som håller mig vaken på nätterna GRRRR!!!
Känner mig fången i mitt eget hem just nu, har inte haft ork till någonting i veckan.
Men I D A G så tog jag mig ut en sväng på eftermiddagen, tog bilen och köpte några skvallertidningar till mig.
Ska vara hemma i morgon också, bara för att vila upp mig ordentligt.
Tänkte ta en promenad i skogen och bara vara... Det behöver man ibland, bara jag och Arragon :O)

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en klok plan. Krya på dig

2008-09-25 @ 21:22:11
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här