Turkisk Marknad

Jag vill gå på marknad, en riktigt marknad och precis som det var i Istanbul Turkiet. Där man kunde pruta på allt. :O)
Titta på massa krims krams och bli lyrisk över alla fynd man kan göra.
Billigt och skitkul!
En hel basar med bara saker! Sånt där som jag gillar :O)
Varför finns det inget sånt i Sverige?
Till våren/sommaren är det planerat att vi ( jag, sambon och styvsonen) ska åka till Turkiet med min kusin och hennes dotter.
Vi vet inte vart ännu bara. Bara det är ett ganska bra familje ställe då vi kommer ha två stycken 11 åringar med oss.
Har du varit i Turkiet? Vilken stad? Hur upplevde du Turkiet?

Mer marknader, mer shopping :O)


 
Grand Bazaar Istanbul 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här