Solsken och svullna fötter...

Vilket underbart väder det vart idag. Har suttit ute på altanen och läst hela förmiddagen.
Kan inte göra så mycket annat just nu, svullna fötter och ben och lika smidig som ett gammalt kylskåp.
Lite mer än 6 veckor kvar och bättre lär det väl inte bli.

Grillad fläskfilé blev det middag, åh, vad jag gillar våren när man kan börja grilla.

Btw så kommer troligtvis syster Ida upp till mig i slutet av April och det ska bli så mysigt att få vara med henne ett par dar...
Givetvis hennes Mr C också.
God mat, mycket skratt och trevligt sällskap.



Kommentarer
Postat av: Prutten

Du verkar ha haft en mysig dag i solen :) Jag vill oxå ha en altan! Men det viktigaste är ju att ni har en som jag kan få "låna" he,he. Jag hoppas verkligen att vi kan komma upp till er! Hade varit så kul, då får vi sjunga karaoke ( Rosen låten) och bara mysa :) Pöss älskar dig!

2009-04-10 @ 20:50:29
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så skönt för dig att få vila!

Hoppas att dina fötter och ben blir lite bättre idag.

Love You!

2009-04-11 @ 10:24:15
Postat av: Mamma

Glömde säga GLAD PÅSK!

Ät nu inte förmycket sill.....

Påskpussar i massor...

2009-04-11 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här