Dagens garv... Jag bjuder på den ;O)

Var förbi bensinstationen tidigare idag för att köpa en sak. Tyckte att folk tittade lite konstigt, men tänkte inte mer på det.
Går in och handlar och går ut till bilen igen. Ska precis sätta mig när R säger till mig att jag ska vända på mig.
Jag trodde givetvis att jag hade världens fläck på byxorna där bak...
Jag vänder mig om och R börjar skratta.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Jag hade fått världens hål i baken utan jag ens hade märkt det!!!
Jag skrattade så tårarna sprutade.
Det var bara att åka hem och byta kläder innan det var dags att åka att åka till nästa ställe.


Och ja... det är sant. Hahaha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den som inga byxor har han får gå med rumpan bar!

Haha,haha,ha! Puss och kram!

2009-04-09 @ 20:35:27
Postat av: Anonym

HA,HA,HA :) Skulle så gärna velat sett dig när du stod där inne på bensinstationen :) Hade skrattar ihjäl mig. Pöss pöss!

2009-04-09 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här