Glass och spindlar...

Idag kom paketet från H&M med alla kläder jag beställt till William.
Vi skyndade oss upp till affären för att hämta det. Jag passade på att ta min dagliga promenad så jag tog INTE bilen.
På väg dit ringde jag Lotta och frågade om vi (jag och William) fick plocka med oss kusin Milton från dagis när vi ändå skulle gå förbi där och det fick vi.
Vi hämtade Milton först och sen gick vi till affären för att hämta paketet och köpa glass.
William låg i vagnen och gosade med sin kanin.
På vägen hem fick vi syn på det här läskiga när vi skulle slänga skräp i en papperskorg
 
Pedagog som man är  (haha) så visade jag INTE min rädsla trots att jag HATAR spindlar. Det blev en låååång diskussion om spindeln och flugan. Många frågor. Barn har så roliga frågor ibland... och säger massa roliga saker.

Väl hemma öppnade jag paketet  från H&M :0), sen var det  dags att laga middag och idag bjöds det på Spagetti, köttfärssås och sallad.

Ikväll blir det film och hempoppade popcorn... Fast jag tror att jag kommer se filmen bakom ögonlocken idag haha...
Nu ska jag avnjuta en kall latte.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

ha ha ha söt juh! spindeln



tack förglassen säger Milton =)

2009-08-21 @ 21:20:30
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Pruttis

Men fyyyyyyyy vilken äcklig spindel! Starkt av dig att dölja din fobi, jag hade inte pallat det. Vad skojigt att du fått kläderna till prinsen ;)

Hoppas att filmen är intressan att "lyssna" på hi,hi. Pöss söt!

2009-08-21 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här