Hemska dröm!

Usch vilken hemsk dröm jag hade inatt.
Jag vaknade av att Robban puttade på mig och jag storgrät. (Tur att han väckte mig)
I min dröm byttes William ut mot en annan bebis, för att han växte för fort... Det var (i min dröm) helt naturligt att man gjorde.
HUR skulle jag kunna ta han om en annan bebis? Jag är ju Williams mamma!!! Hemska dröm!
Gissa om jag pussade mycket på William när Robban la honom brevid mig i sängen. Älskade unge! ♥



En annan älskad unge har precis åkt i väg på klassresa till en ö för en stund sen... Det var en sprallig och lycklig 12 åring som irrade runt här i morse. Hoppas verkligen att det blir en lyckad resa, trots att det regnar ute.
Klassen har lyckats samla ihop med en 20 000 kr i sin klasskassa. Inte illa alls och bra kämpat av dem.
Det har varit shower i klassen, loppisar, burkpantning och massor av annat och alla har hjälpt till.



Nu har William somnat så jag ska passa på att kolla lite bloggar...

♥ Ha en supermysig Onsdag ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch vad hemsk mardröm.....men tur att det bara var en dröm.

Vad kul för A att åka på klassresa, hoppas att han får jätteskoj.

Puss och kram...

2009-08-26 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här