Hur gör ni?

Alla ni som nyligen fått barn eller inte utan försöker att få ner vikten en aning (i alla fall så ni ska komma i era kläder).
Hur gör  ni?
Säg inte att man ska äta sallad och sånt där för jag är inte typen som går ner av att titta på ett salladsblad, men jag är glad åt er som gör det.

Hade ju varit kul att komma i mina nya(gamla) jeans igen inom snar framtid.
Ska ju kanske tillägga att jag är liiiite lat (fast jag har blivit mycket bättre), och jag ääääälskar godis för det är så gott.
Någon som har lite tips?

Kommentarer
Postat av: Lotta

en stark kopp kaffe på morgonen INNAN frukost och en rask promenad.... VARJE morgon

2009-08-21 @ 21:22:40
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här