Smoothie ♥

Blev så sugen på något gott (godisgris som jag är). Bör ju inte äta så mycket godis nu då jag försöker gå ner i vikt.
Gjorde BMI test på nätet idag, jag var tydligen överviktig fast på gränsen. Nog för att jag bär på "några" extra kilon just nu, men fet tycker jag inte att jag är.
I alla fall... tillbaka till mitt sötsug.
Jag plockade fram frusna bär från frysen, slängde ner en banan och hällde på lite äppeljos,  mixade allt med stavmixern...


Och vips så blev det så här smaskigt...





Kommentarer
Postat av: Mamma

Så gott....häll i lite vaniljyogurt och apelsinjuice....så får du en god smoothie.....

2009-08-28 @ 13:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här