Min dag

Vaknade vid 6 tiden av att William låg i sin säng och "pratade", jag tror han sa att det var dags att gå upp för det var dags att byta blöjan.
För en gångs skull kände jag mig pigg som en mört när jag gick upp. Käkade lite frulle och drack mitt älskade kaffe.
Sen var det dags att bada Willeman, inga problem då han älskar detta ♥

 

Strax efter 11 gick vi på vår dagliga promenad (ja, jag försöker i allafall) vi gick bort till Filmekedjan och lämnade filmer.
På vägen hem mörknade det på himlen, såg ut som åskväder.

  småsprang lite på hemvägen... I fall att.

William var nöjd (som vanligt)...
Jag var mindre nöjd...

Jag förbi och tjingade på mina kollegor innan jag gick hem.
Kom hem pratade med min vän J i telefon, måste ta och träffas snart... Mitt i samtalet hörde jag regnet smattra på altantaket... himlen öppnade sig och jag slipper vattna idag :O)

Längtar tillbaka till jobbet... Bara ett helt år kvar tills jag börjar jobba igen, och det ser jag fram emot.

Nu ska jag kila ut med voffsingen och sen ska jag börja med maten, idag serveras det hemmagjorda hamburgare. *Mums*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker att eftersom du längtar efter jobbet så kan jag ju ta över Wille och du kan börja jobba igen......så fina foton.

puss ungen min.

2009-08-11 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här