21/12-09

Har fixat klart i det som ska bli Williams rum, nu ska bara golvet täckas och sen ska det målas... Vilket år som helst.
Har slagit in lite julklappar, dammsugit V-rum då ena katten roat sig med att riva ner en blomkruka.
Tänkte göra lite mer julgodis i kväll när William somnat, men idag får jag nog göra det själv eftersom att Anton ska sova över hos sin kompis Bertil.

På Onsdag 23/12 är det uppesittarkväll på TV4 med med BINGOLOTTO, det har blivit en tradition i vår familj att se det, vet inte varför. Anton tycker det är kul för då får han vara uppe till midnatt och då blir det snabbare julafton.

Nu ska jag ge min lilla skrutt lite mat.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande, hoppas du lägger upp bilder sen när det är målat o klart :) Ha en riktigt härlig julvecka! Kram Jenny

2009-12-21 @ 21:04:38
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här