Annandag jul

Godmorgon!
Äntligen har jag fått lite sovmorgon! Jag fick ligga i sängen till strax efter kl.9
Det är skillnad på att få gå upp kl 9 istället för kl 6
Nu har William fått sin medicin och jag har fått mitt kaffe.

Ska röjja av lite här hemma idag tänkte jag. Kanske ta en tur upp på vinden för att plocka fram målarsaker och färg till Williams rum.

Anton åker till sin mamma idag och sen ser vi inte honom på 2 veckor. Alldeles för lång tid.
Funderar på om vi ska ta en pulkapromenad senare idag, det hade varit skönt att få komma ut en stund idag, nu när Willian Ä N T L I G E N är bättre.

Vad hittar ni på idag?

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här