Snöstorm på G?

Det var inte lätt att ta sig fram på alla snöfyllda gator idag. Det är verkligen vinter ute. William tyckte nog att det var skönt för han tvärsomnade så fort vi kom utanför dörren.

Tröttmössa

Det var sista Babycaféet för säsongen och även sista gången för William och Mireille som nu är över 6 månader och istället får gå till Öppna förskolan för lite större bebisar/barn.
Då blir det sångsamling på schemat. Kul!

Tänk att dom blivit så stora nu, det går så fort! Sötpluttar!!!

William är så glad nu när han kan sitta att han inte alls tycker om att ligga längre stunder längre, dock är han inte helt stabil sittandes ännu utan faller som en kägla ibland. Det gäller att passa på honom nu.
Kanske skulle fixa en madrass att ha på golvet?
William har idag upptäck leksakslådan vi har på golver i vardagsrummet. Det var J Ä T T E K U L att slänga ut allt på golvet.


Det var en trött liten kille som somnade redan strax innan 19 idag (och sover fortfarande).
R har precis hämtat Anton hos en kompis, senare ikväll (när båda barnen sover) ska jag och R se på film.
Han är ledig imorgon för vi ska till sjukhuset med William.

Var alldeles nyss ute med hunden och snön fullkomligt vräker ner. Hörde på TV att dom varnade om trafiken och att det skulle komma sjukt mycket snö imorgon också. Vi får väl se.
Kanske blir som det var i Göteborg 17 November 1995?

Ha en fortsatt mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: Evelyn

Min sambo jobbar i Tumba, det är väl lite åt ditt håll? Han ringde och var helt förundrad över att det kommit typ 15 cm snö på två timmar, hehe.



Usch, jag vill ha väderprognos för nästa vecka, på måndag ska jag köra 22 mil och har ingen lust att köra i värsta snöfallet... =/

2009-12-16 @ 22:45:58
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här