Godmorgon Vita Vintervärld!

Godmorgon Vita Vintervärld!

Det var konstigt att vakna idag och INTE höra Arragon pipa och gnälla, men det gjorde däremot William.
Han höll på 1 ½ timma imorse och försökte få både mig och hans far att stiga upp ur sängen.
Vid 7.30 gick jag upp och gav William medicin och näsdroppar.
Ännu en konstig känsla i morse var att inte behöva palta på sig en massa kläder och ta morgon promenad med Arragon.
Man vänjer väl sig... Hoppas bara det går snabbt. * Saknar *

Idag ska vi posta julkort och skicka iväg lite paket och HOPPAS på att dom kommer fram innan jul.

 

 

Vad ska ni hitta på idag?

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ingela la la

Hej och tack för titten hos mig!



Visst blir man orolig när det har med andningen att göra med dom små.. Nu är Gustav i varje fall frisk igen :) Jag läste mig till att du är bekant med det oxå.



Hoppas du får en fin 4:e advent!

2009-12-20 @ 08:23:13
URL: http://www.ingelalala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här