Julgran och vagga

Idag har vi satt upp vår lilla gran och lagt lite paket under den (Ja, tomten har redan varit här en gång).
Anton fick klättra upp på vinden och leta fram granen, jag stod på stegen och tog i mot.
Hittade min Nalle Puh kuddar som jag köpte för många årsen och där i bland fanns bl a Tiger (Williams favorit)
så dom plockade vi också fram.

William tyckte att det var jättekul med granen, han stod i R´s knä, hoppade och tjöt av glädje (trots att han inte har den blekaste om vad en julgran är) hahaha...

När granen var klädd tog jag dammsugarn runt om i vardagsrummet under tiden satte jag William i vaggan, vilekt var så här roligt :0)

 

Extra roligt att ta fart och gunga själv


(Anton spelat guitar hero på sitt rum)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här