Lördag morgon... mysiga morgon


...och vi är pigga !!!
Igår kväll var jag lite orolig för William  för jag tyckte att han hade så svårt att andas, men R lugnade mig.
Gav William mer näsdroppar och sen var det lite bättre, resten av natten var lugn. Vi har fått sova!!!
Gick upp strax efter 7 och gav William bricanyl
Nu sitter William och över sig på att hålla balansen, det är så kul att se hur han utvecklas och hur FORT det går.
Igår när William fick sin kvällsgröt tyckte både jag och min syster att det lät som att William sa "mamma" hahaha... Vilket önsketänkande ;0)

Idag blir nog till att hålla sig inne eller nära runt knuten.
Vår kommun är totalt död idag p g a den årliga "marschen". Alla affärer är stängda, bussar tar omvägar och jag vet inte ens om tågen stannar på vår station idag.
Jag pratar om Salemsmarschen.

Nu blir det lite kaffe.
R och Jenny sover fortfarande, dags att väcka dom?

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sessan ☆

Hej hej!



& Tusen Tack för din kommentar ;D

Vilken mysig blogg du har & för att inte tala om din lilla kille som är söt som socker!!



Ha ha, Bor du i Salem eller Rönninge alltså?

Viste du att jag kommer där ifrån när du gick in på min blogg?



Jag åker ner dit i Morgon i allafall ;) Har mamma & pappa i Salem & Syrran i Rönninge så vi bor nog lite här & där i komunen.



Den där marschen irriterar mig helt GRRRRR hittar inte ord.



Njut kvällen & god bättring till lill prinsen

2009-12-12 @ 16:51:07
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här