Nu är det godnatt...

William sover sen flera timmar tillbaka och jag ska strax också sova.
Först blir det sista serien på denna tisdagskvällen.

Skenet bedrar (originaltitel: Keeping Up Appearances) är en brittisk sitcom producerad av BBC. Den handlar om Hyacinth Bucket som ständigt försöker bete sig överklassmässigt samt hennes man och andra i hennes omgivning. Serien har kritiserats för att avsnitten är för lika och att samtliga bygger på samma grundhistoria. Totalt gjordes 5 säsonger på totalt 44 avsnitt mellan 1990 och 1995. Fyra av dessa var specialavsnitt och 1997 gjordes dessutom ytterligare ett kortare avsnitt.

Sjukt rolig om man har samma knäppa humor som jag har.





Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hon är underbar tycker jag! (Kanske jag inte har sett tillräckligt många avsnitt för att tröttna på de stående skämten...)

2009-12-08 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här