Oj vad mycket snö!

ALLA bussar i vår kommun är inställda fram till kl.10, detta upptäckte vi precis innan Anton skulle gå strax efter 7.
Det blev till att väcka R som nu är ute och skottar fram bilen (om det nu går), så han kan köra Anton till skolan.
Känns lite olustigt att ge sig ut på vägen idag, men vi har läkartid i S-tälje vid 11 så vi är tvugna.
Mer snö ska komma idag, undrar hur mycket.

Anton på väg ut för att kolla läget på parkeringen.

(R skottade vår gång 23.30 igår, men det syntes inte imorse)

 

Till höger syns handdtaget på gräsklipparen. (Ni ser vad snö vi fått)

 

Hoppas alla pensionärer som inte kan köra bil håller sig inne idag och inte ute på vägarna.

Ha en underbar dag!

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

jag är läskigt avis!!!!!

vill med ha massa snö här är bara lite men -10 grader och snorblåst!!!!

2009-12-17 @ 08:05:14
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Haha jag är inte pensionär men jag håller mig nog från vägarna ändå idag. Hoppas ni hann få iväg Anton till skolan i tid!

2009-12-17 @ 12:05:57
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Helena

Kom och mät djupet på vårt utebord, vid körsbärsträdet! En prydlig hög :)

2009-12-17 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här