Prickigkorv

Har precis pratat med BVC sköterskan om Williams prickar i ansiktet.
Hon trodde absolut inte att det var svinkoppor utan snarare att det hade med kylan att göra.
Det skulle tydligen vara väldigt vanligt bland små bebisar att det blev så här.


Natten har varit bättre än gårdagens, även om William stökat och låtit så känner jag mig ändå mer utvilad.
Vi låg kvar i sängen till kl. 9 idag, då hade William skrikit sin pappa i örat en lååång stund.
Nu äts det havregröt och jag ska ta mig en kopp kaffe.

Njut av dagen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas prickarna försvinner snart.



Ett gott nytt år önskar jag er! Kram Elin!

2009-12-30 @ 17:11:15
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här