Repris?

Min f*cking mobil har gett upp IGEN!!!
Sen jag fick tillbaka den strax innan jul så har inte WIFI funkat som det ska på telefonen, rätt som det är när man är uppkopplad så dör nätet för att sen koppla upp igen. Nu har det lagt av helt!
Måste jag lämna in den igen nu då? ORKA!!!
När jag lämnade in luren bytte dom i stort sett ALLT utom batteriet och batteriluckan. Kan dom inte ge mig en ny lur nu?
Har ju inte lagt dom pengarna (läs massvis) för att gå runt med en defekt lur.
GAAAAH!!!
Denna gången ska jag se till att spara alla mina nummer och annat viktigt på simkortet så jag inte förlorar det igen.
Jag TRODDE att Sony Eriksson var en kvalitetslur, men ack vad jag hade fel...

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Oj, du måste fått ett måndagsexemplar! Har en likadan, och den har fungerat klanderfritt hela tiden!! =)

2009-12-28 @ 14:00:24
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här