Sovmorgon? Hahaha...

Min prins bestämde sig för att gå upp 5.30 idag (Blääääh), så nu har vi varit vakna i mer än en timme.
Min trötthet börjar gå över nu.
De andra ligger och sover.
Min hjärna går på högvarv just nu, mycket i tankarna... Mycket funderingar...

Strax börjar lucia på TV och då ska jag och William mysa i soffan.
Passar även på att gratulera Helena som fyller år idag! Grattis från oss!

Tittar ni på Luciatv?



Ha en mysig tredje avdvent!

Ciao!

Kika in här

LillaMys.se

Lobilo.se


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket! Brukar ställa väckarklockan och kolla lucia på fyran, men i år blev det sussilull, eftersom Mireille äntligen bestämt sig för att sova ända till 8:00. Hurra! Efter flera nätters tvåtimmarspass var det så skönt, och en fin födelsedagspresent :)

2009-12-13 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här