Uppe låååånt innan tuppen...


...Ja, för tuppen är väl aldrig uppe innan 5?
4.20 började William i morse, ont i magen och ingenting var bra.
La honom i min säng, men det hjälpte bara en stund och sen var han ledsen igen.
Vid 5.40 gick vi upp, då hade även hunden börjat gnälla och göra massa ljud ifrån sig. Han känner precis när jag inte kan ta honom och då MÅSTE han pocka på uppmärksamhet genom att göra ETT skall och sen pipa. (Letar fortfarande efter någon som vi ha honom). GRRRRR...
Nu är vi vakna i alla fall, fast jag vet inte om jag någonsin somnade igår.
William verkar superpigg och nu är han glad igen. R har gått till jobbet och min syster sover fortfarande.

Idag kommer Anton, han har inte varit här på en vecka nu. Ska bli mysigt att få hela familjen samlad igen och tänk, nästa vecka är det JULAFTON.


Har massor av julklappar kvar att fixa, vet i alla fall på ett ungefär vad vi ska köpa och då blir allt lättare.


Lite kaffe nu så jag inte somnar... och lite VAKNA! med the voice...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här