Äntligen över!!!

Någon mer en jag som lider av en massa fobier?
Jag har cellskräck, spindelskräck och sjuk sprut och blodskräck.
Idag har jag ändå varit så pass modig att jag lyckades ta blodprov (Givetvis med hjälp av emlasalva).
Måste säga att sköterskan på v-centralen var sååå bra och pedagogisk. Det tog inte mer än 30 sekunder och efteråt var jag så stolt över mig själv.
Givetvis var R med och höll mig i handen hela tiden :O) , och det var faktiskt han som "tvingade" mig att gå idag.
Tack Jenny för att du fixade emlasalvan till mig igår, den hjälper även på "stora" barn ;O)


Nu ska jag lägga mig och vila en stund är vrålförkyld och näsan rinner som en vattenkram.
Stackars R fick sova på soffan inatt för att jag snarkade så hahaha... Har handlat halva apoteket nu så det borde ju ge med sig.




Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Blondiie

är så stolt över dig gumman!

Men du? kolla över vilka tabletter och sånt du äter, vissa är inte så bra flinar

hoppas du sover gott inatt!

kramis i massor från Göteborg!

2009-01-21 @ 22:17:02
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har också jobbiga fobier, det vet du hehe. Så du är absolut inte ensam. Duktig du var som tog det där blodprovet, känns alltid skönt när det är gjort. Puss älskar dig!

2009-01-22 @ 09:17:53
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: angelica

jag har fobier, cellskräck, kan börja gråta om jag ser mask på nära håll.. fast jag har nog fler tvångstankar än fobier;)

du får krya på dig:)

kram på dig

2009-01-22 @ 09:54:11
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu var du duktig kärleken!

Jag vet hur jobbigt du har det med blodprovstagning.

Men du ser, det gick ju bra!

Puss Mamma

2009-01-22 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här