Regn ute, sol inne...

Ja, det är verkligen sol inne fastän att klockan bara är halv 7 på morgonen. Jag och William har redan varit vakna en timme och han är på strålande humör. Han har sovit 9 timmar (!!!) i natt. Önskar att jag också hade gjort det, men trots lite sömn så känner jag mig pigg ändå. Har satt på lite kaffe och ska strax slänga mig på soffan och mysa med Wille.
Här blir inte mycket gjort idag, det är mulet och regnar i omgångar... R och A kanske ska ut och fiska när de går upp.
Här är nu miljoner mygg så jag och Wille håller oss på insidan idag.
Helt otroligt vad tålig han är mot myggen.
Börjar sakna hemma lite grann, men ändå inte, trivs ju så bra här uppe i Norrland.

Ha en underbar dag och hoppas solen lyser på er.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mormor

En liten pralin.....och det är jag som är MORMOR till honom....

2009-07-27 @ 22:36:23
Postat av: Ida

Mosters ögonsten! :)Skönt att iallafall en i familjen tål mygg väldigt bra ;) Puss puss.

2009-07-29 @ 07:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här