F*cking kontrollavgift!!!

I onsdags var vi på återbesök med William på BB. När vi kom ut till parkeringen så hade vi fått en P-bot på 450 kr!!!.
Tydligen hade vi ställt oss på personalparkeringen, vilket inte var lätt att se i så fall för det var ju inte skyltat.
När vi packade in vagnen i bilen fick jag syn på p-vakten och sprang dit. Fan vilken power dom små asen har!
Måste vara jobbigt att vara så hatade som dom är.
Den här j*vla tomten hade lappat vår bil 2 minuter efter att vi gått från bilen. Han MÅSTE ha legat i buskarna och spanat på folk som parkerat fel.
Åhhh vad arg jag blir.
Ringde upp numret på p-boten och fick prata med en kärring som rökt hela sitt liv och hade whiskeyröst.
Hon kan vara glad att vi inte pratade IRL. Tänk att dom får betalt för att vara så där otrevliga!!!

Alla j*vla minipolisvakter kan brinna!


Kommentarer
Postat av: Lotta

HA HA HA HA Upprörd???

Har man ett p-tillstånd som vissa jag känner har, händer inte såmt där ;P

2009-06-12 @ 10:40:15
Postat av: Ida

Men fy fan alltså! Åh blir så arg, tänk vilka j*vla as det finns! Skickar en liten pöss och en kram till er.

2009-06-12 @ 19:29:52
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här