No more shopping!

Var lite av en optimist igår och tog ungarna på en timmes promenad till Tumba igår (Ja, det tog så lång tid för att vi gick fel två gånger :P )
Väl framme tog jag och Anton en fika och William sov snällt vidare i vagnen ända tills vi gick in på H&M där började han gallskrika och höll på så ett bra tag. Så fort vi gick in i en ny butik började han gallskrika. Han har verkligen ärvt sin fars shoppinggener...
Jag fick inte köpt något, jag som verkligen skulle behöva nåt nytt! Men jag hann i all hast få köpt två par shorts och ett linne till William. Alltid nåt.
Nu sover William snällt, så jag ska passa på att kika runt lite på nätet om jag hittar nåt att beställa till MIG.
Lite tips på bra shoppingsajter tar jag tacksamt emot.



Kommentarer
Postat av: Jenny

www.hm.se tycker jag är bra :D

2009-06-24 @ 21:17:09
Postat av: Lotta

Ring mig Baby så hjälper jag dig ;))

2009-06-26 @ 20:20:38
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Lisa

Beror på vad du är ute efter. har själv shoppat en del accessoarer från www.beautifulme.se . Många snygga saker finns det där !

2009-07-14 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här