Vem sa...

...att man skulle bli rik?
Ska det verkligen vara sååå lågprioriterat att vara hemma och vara föräldrarledig?
Att man får mindre pengar det var jag helt med på, men att man skulle behöva leva på existensminimum?!? (näst intill iaf)
Trodde inte att man skulle STRAFFAS för att man fick barn, men tydligen är det så vårt samhälle är uppbyggt idag.
Är det meningen att man inte ska ha "råd" att skaffa barn och vara hemma föräldrarledig ett år?
Hur har folk "råd" att skaffa sju ungar? (Inte för att jag vill ha så många men ändå...)

Jag ska väl låta bli att klaga mer...


Jag har ju fått min älskade lilla prins <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sööötnosar! Puss på dig och Kotten!

2009-06-25 @ 12:37:00
Postat av: Lotta

så fin han är!!



Ja tyvärr BÖR man ha högre lön innan så man klarar sig på 80% eller max taket SOM STÖR MIG att det ens finns.



kram

2009-06-26 @ 20:19:31
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här