Hur länge ska man vänta?

Nu är det  lite mer än 2 veckor  kvar, men hur länge ska man behöva vänta? Vill INTE gå över tiden!!!
Idag har jag skurat hela övervåningen i hopp om att det "kanske" kan sätta igång nåt. (Det funkade i alla fall för min mormor när hon väntade mamma.)
Nu är jag trött på svullna fötter, avdomnade fingrar och att inte kunna röra sig.
Lika smidig som ett kylskåp känner jag mig. Kan ju för F*N inte göra någonting längre.

Åh, vad skönt det var att få gnälla lite... Nu kändes det genast bättre :O)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla Höna!

Jag tycker så synd om dig som har det så besvärligt.....hi,hi!

Får hoppas att Kotten snart tittar ut....mormors lilla älskling! Skura på.....puss och kram!

2009-05-08 @ 18:08:19
Postat av: Emelie

En stor kram till dig och hoppas den lille knatten kommer snart.

2009-05-08 @ 20:33:53
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Lotta

snart så... snart ( eller om 4 veckor) ha ha skoja bara

2009-05-10 @ 10:22:53
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här