I ärlighetens namn...

För ett tag sen hade min styvson en läxa i skolan där de skulle skriva om någon de beundrade i familjen.
A valde att skriva om mig.
Alla barn hade fått ett färdigt papper med frågor som barnen skulle svara på.
När A var klar kom han ner och visade sin läxa.

En av frågorna var:
Vilka intressen har personen?

Var på A svarat:
Baka, städa, tvätta och laga mat.

Höll på att skratta ihjäl mig.
Men visst stämde det...i hans ögon. Men jag vill ju inte påstå att det skulle vara mina stora intressen.
Nä, det finns roligare saker att göra än städa och laga mat.


Är det såhär A ser mig? Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men...ha,ha,ha.......har A dålig syn??

Känner inte igen dig på bilden.....

han är för söt...ge A en kram från mig.

Puss.....

2009-05-15 @ 13:42:52
Postat av: angelica

haha vad söt A är;)

Jag är jätte sugen på att se din mammamage ju och nu är det inte långt kvar alls tills lillen kommer! är supernyfiken!

kram

2009-05-15 @ 15:42:32
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHAHA! Å herregud han e för go! Pöss på dig!

2009-05-15 @ 18:35:50
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här