1:a advent

Tänk att 2009 snart är slut! Visst har detta året gått otroligt fort?!?

Jag fick aldrig ordnat adventsljusstaken igår som jag hade planerat, det kom en massa annat ivägen.
Massa tråkiga saker som förstörde en stor del av dagen OCH kvällen. Det finns folk till allt säger jag bara.
Idag SKA bli en bra dag, vi gör det till en bra dag.

Idag låg vi kvar i sängen till kl.8, William vaknade på strålande humör och låg och pratade med sin pappa (som sov).
Efter en stund blev glädetjuten så höga så vi gick upp.

Ha en underbar 1:a advent och njut av dagen!



Ciao!



_______________________________________________

SISTA CHANSEN


Var med och tävla om en skön vetevärmare från LillaMys.se (värde 95 Kr)
Tävlingen hittar du HÄR


Tävlingen avslutas IDAG kl. 20.00

 

_______________________________________________

Ni har väl inte missat denna tävlingen?

Var med och tävla om ett presentkort från fantastiska Supergrafik (värde 250 kr).
För att vara med i tävlingen klicka HÄR



Tävlingen avslutas 9 December Kl.21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här