5 månaders kontroll och bebistrots

Idag är det dags för 5 månaders kontrollen på BVC.
Det blir mätas längd och vägas. Alltid lika kul att se hur mycket det ökats sen sist.
Det ska även vaccineras. Usch vad jag hatar sprutor!!!
Vi får med oss pappa R ner till BVC så William har en trygg famn att sitta i när vaccineringen ges.
Jag absolut INTE överföra min rädsla på William.
Sist hade vi turen att storebror Anton hjälpte till att hålla William medans jag satt på utsidan med tårar i ögonen och ont i hjärtat över att höra hur William grät.


William har den bästaste brorsan ever!

Nu blir det kaffe (som vanligt). Behöver massor idag då det var en relativt sömnlös natt.
William gnyr och gnäller, fast jag tror inte att det betyder mer än att jag skämt bort honom lite...
Det blev nog lite fel när han var sjuk och fick sova brevid mig i sängen.
Nu tror han att varje  gång han gnäller lite så kommer mamma och bär över till sängen, men jag tänker INTE falla för det. Hur gör man?!?

Finns det fler mammor/pappor där ute som gjort samma sak?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här