Det här med julpynt...

Jag ÄLSKAR ju som sagt julen.
skulle nog egentligen redan vilja sätta upp gran och tomtar överallt, men jag får nog vänta ett tag till.
I alla fall en vecka.
Pratade med min bror igår och han berättade att hans sambo for runt hemma och julpyntade med tomtar och annat.
Hon är ju som jag! Hejja dig Cina!
Ljusstakarna har kommit upp och det är så mysigt när det börjar mörkna ute och man får tända ljusen inne.
Lite snö nu hade ju inte skadat eller måste man åka till Norrland för att få se snö iår?
Jag ska nog julpynta i helgen, julen är ju så kort så man får ju börja i tid...


Har ni börjat "jula" hemma än?


Ljusstakarna kom upp redan förra helgen...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

3 månader om en vecka : ) din lilla kille var ju också nå otroligt söt, hur gammal? : )

2009-11-27 @ 11:36:12
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Vilken söt liten prins du har! :-))



Önskar dig och din familj en härlig första advent!



Varma kramar!

2009-11-27 @ 11:50:42
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här