Lugn Halloween

Det blev en lugn kväll igår.
Vi åt god middag och efteråt åts det ur stora godispåsar, för det var ju trots allt lördag.
Jag och William tog en promenad på eftermiddagen.
Nu har nog snart ALLA löv fallit ner från träden, nu välkomnar jag vinter och snö (och att R sätter på vinterdäck på bilen).
Överallt låg det nerfallna löv.


Nu har jag verkligen tröttnat på hösten, den är kall, blåsig regnig och hemsk!

William har börjat intressera sig för tecknad film på TV (Playhouse Disney)
Nalle Puh & Tiger & Musses Klubbhus är jättekul och han skrattar högt om han ser detta.
Måste vara alla starka färger och roliga röster som gör det.


Lilla bus ligger i mammas knä och skrattar åt Tiger och Puh.



På Halloweenfronten var det lugnt.
Har inte sett några utklädda barn på hela helgen (förutom Mille när han var och knackade på).
Halloweentrenden kanske har vänt?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här